středa 20. srpna 2014

Tiken

Hon var i min makt, hade hon överlämnade sig totalt och gett mig kraft. Det gjorde mig otroligt kåt. "Ta på dig något sexigt och möta mig i parken," Jag befallde henne och la på luren innan hon kunde tala. Jag visste precis vad hon skulle välja, hon visste vad jag älskade. Fortfarande jag väntade med spänning. Men det tog bara några minuter innan jag såg henne komma gående. Det spelade ingen roll hur många gånger jag hade sett henne gå klädd så där. De vita blus, svart slips, kjol och knästrumpor komplettera skoluniform och gjorde mig kåtare än någonsin.

Hon öppnade munnen för att säga något, men jag tittade strängt på henne tog tag i hennes fasta röv och drog henne närmare mig. Jag kysste henne djupt innan jag knuffade henne ifrån mig och tog i hela hennes väsen. Det var först nu såg jag att hon inte hade någon bh på sig själv. De styva bröstvårtor stod ut mot det tunna tyget. Jag tog tag i en av hennes bröstvårta och lutade sig fram för att viska i hennes öra. "Varför har du ingen bh på dig, slyna?" Hon såg förvånad ut som om jag inte kunde vara störd. "Förlåt, jag .." Jag avbröt henne innan hon kunde avsluta sin mening. "Förlåt vad?" Morrade jag nästan. "Jag är ledsen, herre, jag kunde inte hitta den." Jag lät mina fingrar leka med bröstvårtan innan jag en gång i kläm till. "Så här kan inte bara gå runt, du ser ut som en riktig slyna", sa jag utan att avslöja hur mycket det verkligen vände mig om. Hon tittade ner skämmas för sin man och jag log för mig själv. "Vad ska jag göra med dig när du agerar så här?" Hon ville inte ens svara utan bara fortsatte att stirra ner i marken. Jag tog tag i hennes haka och mötte hennes blick. "Jag tycker du ska ta och komma med mig nu," sa jag och tog ett fast grepp om hennes handled och drog henne. Jag gick så ivrigt att hon nästan snubblade med sina höga klackar.

Vi hade snart nått målet. En skogsdunge en bit bort från parken. Även om det bara var sen eftermiddag, jag visste att det inte skulle komma hit någon. Om det ändå gjorde det skulle bara få dem att se mig njuta. Jag tryckte upp henne mot ett träd och kysste henne innan jag vände tillbaka henne mot trädstammen. Jag tog upp ett rep ur min jackficka och spänns händerna runt trädstammen. Jag stod då bakom henne och tryckte min redan hårda kuk mot henne. "Se hur hårt du gör mig bara genom att vara där," Jag viskade i hennes öra och kysste henne på halsen. Mina händer trevade försiktigt hennes lår. Jag kunde inte stoppa mig själv men tillät dem redan glida upp i hennes heta fitta och frös. "Varför har du inga trosor på dig?" Utbrast jag. "Jag tänkte ..." viskade hon ännu en gång skäms. "Vem sa till dig att tänka, det är jag som borde överväga detta. Ingen bh och inga trosor. Du är verkligen en riktig bitch. Du vet vad du ska göra med slampor som du, eller hur? "Hon nickade." Säg det, säg vad som händer med slampor som du. "Jag tryckte min hand mot hennes klitoris." De kommer att straffas, "stönade hon ut." Ja, det är precis vad de får. "Jag drog upp henne kort kjol och kände henne spände sig för vad som skulle komma. Jag höjde min hand och klappade henne hårt. "Hur många förtjänar en slampa som dig?" Frågade mig ut i luften "5? 10? "Jag fortsatte att smiska henne utan att ens tänka på att räkna. Jag älskade ljudet när hans hand slog hennes hud. Hon stönade och jag såg hur rött det började bli. Jag smekte det röda och kysste hennes hals. "Så vad händer när man missköter sig."

Handen letade sig återigen ner till hennes varma famn. "Redan våt? Hur känns det om jag gör så här?" Frågade jag, gnugga hennes klitoris. Hon stönade och slöt ögonen, "Är inte du kommer att svara mig, slyna?" Frågade mig och tog min hand bort. Hon suckade, "Snälla, det är så skönt, fortsätt. "" Så du frågar mig redan, du är mig en kåt tik i dag. "Svarade jag lät mina fingrar fortsätta medan den andra handen smekte hennes bröst. Hennes stön när jag låter mina fingrar glida in i henne var det enda svaret jag behövde för att fortsätta pulla henne hårt." Please ", utbrast hon." Vill du att jag ska sluta? "Jag frågade en gång tog min hand bort. "Nej, sluta inte, knulla mig hårt, snälla, Mästare." Jag log, jag kunde sluta nu och gå härifrån. Lämna henne kåt och övergiven, men jag ville verkligen henne.

Jag knäppte upp mina byxor och tog ut min tjocka kuk. Jag lät den röra vid hennes nakna skinkor. "Är det vad du vill?" Frågade jag. "Ja, snälla, knulla mig!" Hon skrek nästan. Jag tog min hårdhet i henne och hörde henne stöna. Jag tog tag i hennes höfter för att komma djupare in i henne och knullade henne som jag aldrig knullade henne innan. jag bet sig hårt i nacken och kände hennes liv som pulserar under mina läppar. "mer!" Hon stönade "hårdare" Jag tog tag i hennes hår, "Vad sa du, bitch?" "Knulla mig hårdare, herre. "Det var bättre, tänkte jag, och släppa taget om hennes hår. Varje gång kuken gick i botten slog mig henne hårt och hon stönade allt högre. Bara några meter bort var ett sätt där vem som helst kunde stå. Jag ville att de skulle höra henne och knullade henne ännu svårare att höra henne stönar nästan gick över i små skrik. "Är du nära?", frågade jag. Hon nickade och bet sig i läppen hårt för att inte gråta. Jag tog tag i hennes klitoris och började massera den i fast motion. Hon gav ut ett skrik och stönade högt innan hennes kropp rasat mot min. Jag kysste henne överallt, jag kom till mig sakta drog sig ur henne.

Jag kunde inte vänta länge när det är fortfarande hårda kuk gjorde sig påmind utan obundet repet och vände på henne. Jag drog den långa hår från hennes ansikte och kysste henne länge. "Du vet vad du ska göra, slyna." Sa jag och tryckte ner henne på marken. Hennes ögon nästan lyste när hon såg min kuk lysa i hennes fitta juice. Hon tittade på mig och jag nickade. Hennes läppar stängda runt min kuk och jag kunde känna hennes mjuka tunga rör sig därinne. Det var min tur att stöna när hon kom in i hela kuk och sög hårt. "Du är i alla fall bra för ingenting," jag stönade. Hennes kåta blick vad det hetsade mig mest, hon gillade det, hon älskade det. För dessa tankar, drog jag mig ur hennes mun och kom rakt på hennes ansikte.




Žádné komentáře:

Okomentovat